Raktáros kollégát keresünk azonnali kezdéssel Esztergomban at Danubius Work Kft. / EsztergomAllas.hu | Az ingyenes esztergomi állásportál!
Új álláshirdetés
Tel: +36 70 673 6160

<< Előző állás vagy Következő állás >>
1

jelentkező

Kínál Raktáros kollégát keresünk azonnali kezdéssel Esztergomban

Danubius Work Kft. helység: Esztergom

Címkék:

Azonnali kezdéssel, érvényes targoncás jogosítvánnyal és gyakorlattal rendelkező raktárost keresünk két műszakos munkarendbe az Esztergomi Ipari Parkban működő, autóipari alkatrészeket gyártó partnerünkhöz.

Bérezés:

  • Alapbér + teljesítmény és jelenléti pótlék +egyéb juttatások = kb. nettó 160-165 000 Ft/hó

Ingyenes buszjáratot és munkaruhát biztosítunk.

Fényképes önéletrajzokat az info@danubiuswork.hu e-mail címre várjuk







« vissza a kategóriákhoz...
Ön szerint ez a hirdetés valótlan? Jelentse!   
Ajánlja ismerősének!
Feladás dátuma 2017-12-14
Megtekintve: 412 alkalommal

    Kiemelt megjelenés!

    Álláshirdetésed több álláskeresőhöz juttatjuk el, ha kiemelt hirdetést rendelsz! Felső hely a honlapon, kiemelés a Facebookon és bekerül ajánlatod a napi hírlevélbe is! Ha több jelentkezőt szeretnél kattints:

Facebook

Kövess minket a Facebook oldalunkon is!


Ne maradj le a legfrissebb álláslehetőségekről, csatlakozz hozzánk és segítsd az ismerőseidet is egy megosztással!

Iratkozz fel az állásértesítőnkre, hogy minden nap a leggyorsabban értesülhess a legjobb helyi álláslehetőségekről!

Küldj e-mailt az info [@] esztergomallas [pont] hu címre, vagy használd az alábbi kapcsolatfelvételi űrlapot.
Fontos: Hirdetésre történő jelentkezéshez ne használd a kapcsolatfelvételi űrlapot, mert a jelentkezésed nem fog célba érni! Amennyiben egy álláshirdetésre szeretnél jelentkezni, közvetlenül a hirdetésekben teheted meg!

Szerkesztőség: +36 70 673 6160

Esztergomi székhelyű cégünk keres saját alkalmazásban, takarításban gyakorlott, önmagára és munkájára igényes, B kategóriás jogosítvánnyal rendelkező munkatársat, takarítói területvezetői és takarítói csoportvezetői feladatok ellátására.